dijous, 23 d’abril del 2020

Sant Jordi 2020
Coeduquem 
Sant Jordi: text, images, music, video | Glogster EDU ...

“Un any més em tocarà salvar la princesa del terrible Drac. 
Tothom espera això de mi i jo us haig de confessar que estic cansat de fer-me el valent, 
de contenir la por. És una càrrega que ja no puc suportar més.
A més a més, us vull confessar un secret, 
la meva veritable passió és la pintura i el disseny de vestits. 
M’encanta dibuixar paisatges, fer barreges de colors i cosir vestits 
per a les persones que viuen al meu regne. 
Però estic molt trist perquè tot això ho haig de fer d’amagatotis, 
doncs els meus amics cavallers se’n riuen de mi, 
diuen que això és cosa de dones. Són molt sexistes. 
Signat Sant Jordi.”
Fundació Catalana de l’Esplai



Ens ha arribat aquesta imatge del Joan, que ha fet diferents propostes de les clases de l'escola i d'altres amb la seva imaginació!!
Mireu, mireu….





2 comentaris:

  1. Ei, sou uns cracks, quina súper llegenda de Sant Jordi, ens ha agradat molt ,i més encara al Joan li he posat a la pantalla de la tele en gran i reia molt 😂😊. Gràcies!!!
    Una abraçada, tenim moltes ganes de retrobar-nos!!! 😘🏠🌈

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Albert, Mireia i Sandra. 👏👏👏🌹🐍🏠🌈

      Elimina